Leads genereren via SEO
Het aantrekken en genereren van nieuwe leads door middel van advertenties kan veel geld kosten. Zo kan adverteren op Google (SEA) namelijk erg duur zijn en er bestaat vaak [...]
Het aantrekken en genereren van nieuwe leads door middel van advertenties kan veel geld kosten. Zo kan adverteren op Google (SEA) namelijk erg duur zijn en er bestaat vaak [...]
Zoektermenonderzoek – Hoe doe je dat? Meer verkeer op je website door uit te vinden op welke termen mensen zoeken Een goed zoektermenonderzoek helpt je te achterhalen [...]
Online Marketeer inhuren, hoe doe je dat? Denk jij eraan jouw online marketing een boost te geven? Dan kan je een online marketeer inhuren die je hierbij gaat helpen. [...]
Waarom zou je een freelance online marketeer inhuren? Elke organisatie heeft (online) marketing nodig om zichzelf te kunnen onderscheiden van concurrentie en om in beeld te komen bij [...]
Conversie KPI’s in Google AnalyticsDe rapporten in het Google Analytics tabblad ‘Conversie’ geven je de mogelijkheid om eigen conversies in te stellen. Wil je jouw Key Performance Indicators (KPI's) goed [...]
Acquisitie KPI’s in Google Analytics De rapporten in het Google Analytics tabblad 'Acquisitie' geven je zicht op waar je websitebezoekers vandaan komen. Dit is een essentieel rapport om jouw [...]
Gedrag KPI's in Google Analytics De rapporten in het Google Analytics tabblad 'Gedrag' geeft je inzichten in wat je websitebezoekers precies bekijkt op je website. Gedrag KPI's in Google [...]
Doelgroep KPI's in Google Analytics De rapporten in het Google Analytics tabblad 'Doelgroep' bieden inzichten op basis van relevante gebruikerskenmerken. Het is een uitstekend rapport om jouw Key Performance [...]