De klant
Het Toon Hermans Huis Parkstad is een plek waar alle inwoners van Parkstad die direct of indirect geraakt worden door kanker elkaar kunnen ontmoeten en activiteiten kunnen ondernemen met elkaar. De ideale wereld volgens hun? Een wereld waarin iedereen die getroffen wordt door kanker de psychosociale ondersteuning krijg waar hij/zij behoefte aan heeft voor een optimale kwaliteit van leven. Je kunt er terecht voor al je vragen, emoties, verdriet en twijfels wanneer je te maken krijgt met kanker. Je vindt er rust, aandacht en betrokkenheid van de professionele medewerkers.
De uitdaging
Het Toon Hermans Huis Parkstad bereikt online minder mensen dan zij willen en dan zij op basis van de potentiële doelgroep in de regio zouden mogen verwachten. Door online beter vindbaar te worden, kunnen zij meer mensen bereiken. Maar hoe ze dit moesten doen en welke concrete acties hieraan te koppelen waren? Daar kwamen zij niet aan uit. Om te achterhalen hoe zij online beter vindbaar kunnen worden, schakelde zij de hulp in van De Nieuwe Gevers. Wij besloten hierop te reageren.
Onze aanpak
200+
Pagina’s geanalyseerd
15
pagina’s lang SEO-adviesrapport
5
sterren review op Google!
“De samenwerking was zeer naar tevredenheid: snelle en duidelijke communicatie en afspraken. Complete en inzichtelijke rapportage en een verhelderende nabespreking. Het heeft ons niet alleen inzicht gegeven in de sterke punten en vooral de verbeterpunten van onze online-vindbaarheid. Het heeft daarnaast een aantal concrete acties en bruikbare vervolgstappen opgeleverd. Dankjewel daarvoor!”
Armand Winthagen
Directeur van Toon Hermans Huis Parkstad